tiistai 6. syyskuuta 2011

Ruokapäiväkirja - tiistai

Aamupala - 2 leipää juustolla, meetwurstilla, kurkulla ja salaatilla, kahvia

Lounas - kana-feta-salaattia (yksi ihana ihminen toimitti mulle yhdestä kivasta kahvilasta mun lemppari salaattia <3 )

Päivällinen - itse tehty jauhelihapekonipihvi, salaattia, maitoa

Iltapala - maustamatonta jogurttia, pähkinöitä, viinirypäleitä


Kuvasin mun päivällisen! Yleensä en kyllä syömisiäni muista kuvailla.. Tein siis noi pihvit ite, ohjeen oon löytäny alunperin täältä, mutta oon sitä vähän muokkaillut. Korvaan tuoreet sipulit paahdetulla sipulirouheella ja tällä kertaa laitoin smetanan tilalle kermaviiliä. Lisäksi maustoin vähän eritavalla.. Mut samalla periaatteella kuitenkin :P Hyviä tuli! Ja kehujakin sain :) Helppoa&nopeaa ruokaa. Suosittelen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti