torstai 1. syyskuuta 2011

Dagens

Lupailin eilen asukuvia ja tässäpä niitä nyt olisikin kaksin kappalein.

Eilisen asu: Paita/GT, Farkut/Stradivarius, Vyö/Pieces

Ostin tuon GT:n pikeepaidan viime kesänä alesta, mutta sain sen vasta eilen ensimmäistä kertaa päälle asti. Jotenkin mulla vaan oli sellanen käsitys ettei se olisi kivan näkönen mun päällä. Olin kuitenkin väärässä. Tykkäsin kovasti tuosta asusta eikä se paitakaan ollenkaan paha ollut. Hyvä ostos siis. En tosin edes tiedä miksi sen olen ostanut jos kerta olen tähän asti ajatellut ettei pikeet sovi mulle :P

Tän päivän asu: Neule/GT, Paita/GT, Farkut/Cubus

Toi neule on nyt se eilinen ostos mistä mainitsin. Pääsikin jo heti tänään päälle kun oli niin kiva. Toi on 80% akryylia niin saas nähdä kuin kauan pysyy hyvänä :/

Käväistiin tänään poikaystävän eli J:n kanssa Jumbossa vähän kiertelemässä ja tarttuipa sieltäkin pari ostosta mukaan. Ja mun ku pitäis säästää sitä reissua varten.. No mutta ne ostokset ois esittelyvuorossa huomenna!

Hunajamarinoidut kanankoivet ois uunissa ja pitäs tästä varmaan mennä salaattia väsäilemään että pääsis kohta syömään :P Onkin jo kauhee nälkä! Sen jälkeen voikin melkein aloittaa illan telkkariputken ;)

Huomiseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti