lauantai 3. syyskuuta 2011

Nopea toimitus


Täytyy kyllä sanoa, että kerrankin voi olla tyytyväinen tilausteni toimitukseen! Molemmat keskiviikkoiltana tekemäni tilaukset olivat periaatteessa jo eilen perillä! En tosin vielä itse paketteja saanut, siitä johtuen periaatteessa. Aurinkokapseleista & after sunista oli jätetty Itellan lappunen ku en ollut toimitushetkellä kotona ja släbärit sit jäi saamatta oman tyhmyyteni takia.. Olin eilen lounaalla ystäväni kanssa ja puhelin sitten soi jossain vaiheessa. En koskaan vastaa jos ei numero oo mun puhelimen muistissa, koska tähän mennessä ne on aina ollu pelkkiä puhelinmyyjiä. No enpä sitten ollut tajunnut, että ne släbärit tulee UPS:n toimittamana. Vähän siis illalla teki mieli lyödä päätä seinään, kun tajusin että ne oli päivällä yrittäny soittaa ja mä olin jättänyt vastaamatta kun luulin et se on vaa joku puhelinmyyjä.. No maanantaina sitten uusi yritys. Tosin oon koko päivän töissä et saapa nähä pystynkö vastaamaan..

Että sellaisia tunnelmia tänään. Ja eilen. Oli tänään harvinaisen rankka työpäivä niin ei oikein juttu nyt luista. Palaillaan siis sitten kun oon taas vähä pirteempi :P

P.S. Pitää saada eilinen asu uusiks joku päivä päälle ja kuvattua se tännekin kun oli niin kiva kokonaisuus! Harmi vaan et onnistuin sotkemaan mun valkoset farkut marinoidulla kanalla.. Eli pyykkiin meni odottamaan omaa pesuvuoroaan. Ehkäpä siis sitten kun saan ne puhtaaksi niin voisin ottaa uusiksi eilisen asun.

Nyt sohvalle suklaalevy seurana ennenku menee liian sekavaksi!

Kuva täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti